بازیگران سریال آرام می گیریم شبکه دو +عکس و خلاصه‌داستان

بازیگران سریال آرام می گیریم شبکه دو +عکس و خلاصه‌داستان

خلاصه داستان ، بازیگران و عکس های پشت صحنه سریال آرام می گیریم

لیلا اوتادى بازیگر نقش «آوا» سریال آرام می گیریم ،رضا شفیعی‌جم در نقش (منصور)، علی صادقی (آرمان)، لعیا زنگنه (ماهان)، هوشنگ توکلی (حاج ابراهیم)، ثریا قاسمی (عزیز همسر حاج‌ابراهیم)، امیررضا دلاوری (سعید)، امیرغفارمنش (خانیان)، تینا آخوندتبار (آفاق)، حمیدرضا هدایتی (حاج‌اسماعیل)، سیما نیک‌پور (افسانه)، هانیه غلامی (الهه)، لادن سلیمانی (ساناز همسر منصور)، نسرین نکیسا (همسر ناصر) و فرهاد قائمیان در نقش سیدعلی

فیلم های شبکه دو زمان پخش سریال آرام می گیریم جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال آرام می گیریم اینستاگرام لیلا اوتادی

همچنین در روزهای اخیر لیلا اوتادی دیگر بازیگری است که به این سریال پیوسته است.

زمان پخش سریال آرام می گیریم: نیمه دوم آذر ماه در جدول پخش شبکه دو سیما

لیلا اوتادى که به تازگی مقابل دوربین «آرام میگیریم» قرار گرفته، بازیگر نقش «آوا» است که در توضیح این شخصیت آمده است؛ «ناملایمتى، نامهربانى و خودرأیى در یک خانواده متمول هر دو دختر آن خانواده را به سوى سرنوشتى تلخ رهنمون مى کند. آوا که سعى در انتخاب مسیرى منطقى و صحیح دارد اگرچه از ناملایمات فرو نمى‌ریزد اما ناگزیر براى پیداکردن خواهر خود درگیر مسائل و موانع متعددى مى شود. در طول این تلاش براى احیاى دوباره خواهرش، با عشق قدیمى خود -که چند سال پیش خواستگارش بوده است و مورد مخالفت پدرش قرار گرفته – مواجه می‌شود و جریانى عاشقانه توأم با رنجى عمیق را براى نجات خواهرش سپرى مى کند.»

خواهری که «آوا» در پی اوست، «رعنا» نام دارد که شهرزاد کمال‌زاده ایفاگر آن است. کمال‌زاده عدم وجود قهرمان واحد در «آرام میگیریم» را از ویژگی‌ها و نکات مثبت این سریال می‌داند و معتقد است: در سریال‌های تلویزیونی، بیشتر با قصه‌هایی مواجه می‌شویم که قهرمان واحد ندارند که«آرام میگیریم» از این حسن برخوردار است. ما در داستان این سریال با شخصیت‌های متعدد و متنوعی روبه‌رو می‌شویم که هر یک در جایگاه خود دغدغه‌های خاص خود را دارند و به نوعی قهرمان هستند و هر کسی در جامعه ما در هر موقعیتی می‌تواند با آنها هم‌ذات‌پنداری کند که به نظرم این ویژگی باعث می‌شود تا ارتباط خوبی میان مخاطبان با این کار برقرار شود.

 

فیلم های شبکه دو زمان پخش سریال آرام می گیریم جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال آرام می گیریم اینستاگرام لیلا اوتادی

 

تصویربرداری سریال «آرام می‌گیریم» به تهیه‌کنندگی فرهاد گلی و کارگردانی روح‌الله سهرابی همزمان با سالروز میلاد حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) برای پخش از شبکه دو آغاز شد.

به گزارش جام‌جم؛ این سریال در ۴۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با همکاری بنیاد فرهنگی روایت تولید می‌شود و مشکلات خانواده‌های امروزی را روایت می‌کند که معیار‌های زندگی آنها و فرزندانشان با یکدیگر همخوانی ندارد.

فرهاد گلی درباره داستان این سریال گفت: آرام می‌گیریم ماجرای خانواده‌ای را روایت می‌کند که فرزندانش به‌دلیل زیاده‌خواهی، آرامش واقعی خود را فدای آرامش کاذب کرده و زندگی خود را به سوی پرتگاهی فریبنده پیش می‌برند اما با ورود شخصیتی تاثیرگذار ماجرا شکل دیگری به خود می‌گیرد.

گلی این سریال را یک ملودرام خانوادگی معرفی کرد که مسائل یک خانواده امروزی را نمایش می‌دهد و به مسائل روز جامعه توجه دارد.

فیلم های شبکه دو زمان پخش سریال آرام می گیریم جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال آرام می گیریم اینستاگرام لیلا اوتادی

به گفته گلی، در سریال آرام می‌گیریم شاهد اتفاقاتی هستیم که برای فرزندان خانواده‌ای تقریبا پرجمعیت رخ می‌دهد. وی در این باره توضیح داد: خانواده حاج ابراهیم چهار پسر و یک دختر دارد که هر کدام آنها زندگی خودشان را دارند اما همه فرزندان این خانواده سر به راه نیستند. زیاده‌خواهی و تفاوت معیارها بین خانواده و فرزندان مشکلات متعددی در پی دارد.

براساس توضیحات این تهیه‌کننده، فیلمنامه سریال توسط سیدمرتضی مصطفوی و روح‌الله سهرابی نوشته شده و فیلمبرداری نیز از جمعه گذشته آغاز شده است.

گلی درباره لوکیشن‌های سریال آرام می‌گیریم، توضیح داد: تصویربرداری با ضبط نماهایی در پارک ملت تهران آغاز شد و بقیه سریال بجز چند صحنه محدود در تهران تصویربرداری می‌شود.

فیلم های شبکه دو زمان پخش سریال آرام می گیریم جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال آرام می گیریم اینستاگرام لیلا اوتادی

عکس های جدید بازیگران سریال آرام می گیریم

به گفته این تهیه‌کننده، بخش‌ کوچکی از سریال در شمال کشور تصویربرداری می‌شود و یکی دو نمای بازگشت به گذشته دارد که در شهرک دفاع مقدس ضبط خواهد شد.

گلی با اشاره به تعدد بازیگران این سریال گفت: پرویز فلاحی پور در این سریال نقش ناصر را بازی می‌کند، رضا شفیعی‌جم (منصور)، علی صادقی (آرمان)، لعیا زنگنه (ماهان)، هوشنگ توکلی (حاج ابراهیم)، ثریا قاسمی (عزیز همسر حاج‌ابراهیم)، امیررضا دلاوری (سعید)، امیرغفارمنش (خانیان)، تینا آخوندتبار (آفاق)، حمیدرضا هدایتی (حاج‌اسماعیل)، سیما نیک‌پور (افسانه)، هانیه غلامی (الهه)، لادن سلیمانی (ساناز همسر منصور)، نسرین نکیسا (همسر ناصر) و فرهاد قائمیان در نقش سیدعلی بازیگران این سریال هستند.

به گفته این تهیه‌کننده بزودی بازیگران دیگری نیز به جمع بازیگران نامبرده اضافه می‌شوند و علی صادقی و رضا شفیعی‌جم نیز نقش‌هایی جدی را بر عهده دارند.

فیلم های شبکه دو زمان پخش سریال آرام می گیریم جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال آرام می گیریم اینستاگرام لیلا اوتادی

گلی درباره نقش صادقی و شفیعی‌جم گفت: در سریال آرام می‌گیریم شاهد بازی متفاوت این دو بازیگر هستیم. آنها نقش‌هایی جدی را برعهده دارند که البته تا حدی شیرین است اما اصلا کمدی یا طنز نیست.

به گفته این تهیه‌کننده، در این سریال ناصر، منصور، سعید، ماهان و مسعود که بازیگر آن هنوز مشخص نشده، فرزندان خانواده هستند و هر کدام از این شخصیت‌ها، ماجراهایی را رقم می‌زنند.

براساس توضیحات گلی، موسیقی سریال همزمان با تصویربرداری آن توسط محمد محمدعلی ساخته می‌شود و امیرشیبان خاقانی نیز تدوین آن را برعهده دارد.

این تهیه‌کننده درباره روند تولید سریال آرام می‌گیریم، گفت: طبق برنامه‌ریزی تصویربرداری این سریال هفت ماه طول خواهد کشید.

فیلم های شبکه دو زمان پخش سریال آرام می گیریم جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال آرام می گیریم اینستاگرام لیلا اوتادی

فرهاد گلی درباره کارگردانی روح‌الله سهرابی گفت: من و آقای سهرابی قبلا در فیلم سینمایی خاکستر و برف با هم همکاری داشتیم که بسیار خوب بود و نتیجه مناسبی هم داشت چون این فیلم در جشنواره سی و یکم فجر نامزد دریافت جایزه کارگردانی در بخش کارگردانان فیلم اولی شد که همین همکاری بهانه‌ای شد تا برای کارگردانی سریال آرام می‌گیریم از او دعوت کنیم.

به گفته این تهیه‌کننده، فرشاد گل‌سفیدی مدیریت تصویربرداری سریال آرام می‌گیریم را برعهده دارد و زهره سیه‌پوش طراح چهره‌پردازی سریال است. امیر حاتمی صدابرداری سریال را برعهده دارد و طراحی صحنه و لباس را رضا درگزی انجام داده است.

از دیگر عوامل سریال می‌توان به فرشاد ارج سرپرست گروه کارگردانی، آرش حسن‌پور دستیار اول کارگردان، سیدبهمن حسینی برنامه‌ریز، علیرضا فرحزادی منشی صحنه، شهاب علی‌بخشی مدیر تولید و میلاد مولازاده جانشنین تولید اشاره کرد.

فیلم های شبکه دو زمان پخش سریال آرام می گیریم جدول پخش شبکه دو بازیگران سریال آرام می گیریم اینستاگرام لیلا اوتادیعکس های بازیگران سریال آرام می گیریم

عوامل:

تهیه کننده: فرهاد گلی

کارگردان: روح الله سهرابی

فیلمنامه اولیه: سید مرتضی مصطفوی ـ روح الله سهرابی

بازنویسی نهایی: فریدون فرهودی ـ فروغ فروهیده

مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی

مدیر تصویربرداری : محمد ناصری

مدیر تولید : ایرج طایفه غلامی

مدیر برنامه ریزی : فرزاد رحمانی

طراح گریم : زهره سیه پوش

مدیر صدابرداری : امیر عاشق حسینی

طراح صحنه و لباس : رضا درگزی

دستیار اول کارگردان : مهدی سهرابی

مدیر تدارکات : امیرهوشنگ حسینی

منشی صحنه : آزاده جهانبخش

عکاس و تصویربردار پشت صحنه : پیام نصیری

آهنگساز : محمد محمدعلی

تدوین : موحد شادرو ـ نوید توحیدی

بازیگران : آتیلا پسیانی ـ هوشنگ توکلی ـ لعیا زنگنه ـ ثریا قاسمی ـ آشا محرابی ـ نگار عابدی ـ علی اوسیوند ـ میرطاهر مظلومی ـ کامران تفتی ـ حمید هدایتی ـ مهدی سلوکی ـ نسرین نکیسا ـ ارسلان قاسمی ـ مونا فرجاد ـ هانیه غلامی ـ دنیا حیدری ـ بدری برنجانی ـ جواد زیتونی و….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازیگران ایرانی و همسرانشان + زوج های بازیگر - نمناک

namnak.com/بازیگران-ایرانی-کنار-همسرانشان.p1366
 رتبه: ۴ - ‏۵٬۲۹۲ نقد
بازیگران و عکس بازیگران ایرانی و همسرانشان ، عکس زوج های بازیگر ، همسر بازیگران ایرانی و ازدواج هنرمندان ایرانی با یکدیگر و زوج های سینمای ایران در سایت نمناک.

عکس بازیگران زن ایرانی و خارجی - جهانی‌ها

www.jahaniha.ir/cat/photos/actress
عکس بازیگران زن ایرانی , عکس بازیگران هالیوودی , عکس بازیگران بالیوودی , عکس بازیگران زن ترکیه ای , عکس بازیگران کره ای , عکس بازیگران زن خارجی.

عکسهای خانوادگی بازیگران ایرانی - که

www.irannaz.com/news_detail_9380.html
حمید گودرزی و همسرش عکس حسین یاری با بچه هاش سحر قریشی یلدای دلنوازان و همسرش عکسهای خانوادگی بازیگران ایرانی.

گالری عکس های بازیگران - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_3.html
گالری عکس های بازیگران,تصاویر بازیگران,عکس های بازیگر زن,عکس بازیگر ایرانی,عکس های بازیگران خارجی,عکس بازیگرانهالیوود,زیباترین بازیگر جهان ...

عکس های دیدنی از بازیگران در یک جشن تولد - بیتوته

www.beytoote.com/fun/actor-news/spectacular-photos-cas1.html
عکس های دیدنی بازیگران سینما و تلویزیون در یک جشن تولد. عکس بازیگران,بازیگران ایرانی,تصاویر بازیگران. عکسهای بازیگرانایرانی. عکس بازیگران ...

ابتذال در پوشش بازیگران زن ایرانی+عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos.../ابتذال-در-پوشش-بازیگران-زن-ایرانی-عکس
۲۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکسهای بد حجاب بازیگران زن , عکس بی حجاب بازیگران , بازیگران با روسری عقب و موهای بیرون ,بازیگران حجاب بد , تیپ بازیگران زن ایرانی.

عکس بازیگران عکس خفن ، عکس های سوژه و نایاب و داغ - تاپ ناز

www.topnaz.com › گالری تصاویر
عکسهای بازیگران ایرانی عکس از بازیگران زن,عکس های لو رفته 2016,عکس های خفن,تصاویر بازیگران ایرانی,عکس جدیدبازیگران,عکس بازیگران زن.

عکسهای بازیگران ایرانی در کنار همسرانشان – جدیدترین اخبار ...

www.momtaznews.com/عکسهای-بازیگران-ایرانی-در-کنار-همسران/
عکس های جدید از بازیگران ایرانی را به همراه همرانشان مشاهده می کنید. www.momtaznews.com | عکسهای بازیگران ایرانی در کنار همسرانشان. پویا امینی و همسرش.

آلبوم کامل عکس های بازیگران و هنرمندان ایرانی و همسرانشان - ...

titre1.ir › فرهنگ › سینما و تلویزیون
عکسهای نایاب و بسیار زیبای بازیگران ایرانی به همراه همسران واقعیشان.

عکس های داغ و ناب بازیگران ایرانی - آریا پیکس

www.ariapix.net/tag/عکس-بازیگران
۵ ساعت پیش - پریناز ایزدیار بازیگر سینما که این روزها شاهد موفقیت وی هستیم وارد 31 ... عکسهای مراسم افتتاحیه گالری عکس تهمینه میلانی با حضور بازیگران.

عکسهای جدید بازیگران ایرانی و همسرانشان - نیک صالحی

www.niksalehi.com/tasviri/archives/198303.php
بازیگران، همسر ،زوج، سینما ،ایران، زن ، شوهر،عکس،عاشقانه،بازیگران،حکایت،داستان ،کوتاه عاشقانه,عکسهای جدید بازیگران ایرانی و همسرانشان.

هنرپیشه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/هنرپیشه
هُنَرپیشه یا بازیگر به کسی گفته می‌شود که به‌طور حرفه‌ای نقشی را در یک نمایش، تئاتر، سینما و تلویزیون بازی می‌کند. هنرپیشه، که در گذشته «آکتور» یا ...

رده:بازیگران زن فیلم‌های پورنو اهل ایالات متحده آمریکا - ویکی ...

https://fa.wikipedia.org/.../رده:بازیگران_زن_فیلم‌های_پورنو_اهل_ایالات_متحده_آمریکا
در ویکی‌انبار پرونده‌هایی دربارهٔ بازیگران زن فیلم‌های پورنو اهل ایالات متحده آمریکا ... وایپر (بازیگر پورنوگرافی) · جنیفر وایت (بازیگرپورنوگرافی) · کندی اپلز ...

هفت‌سنگ (مجموعه تلویزیونی ۱۳۹۳) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/هفت‌سنگ_(مجموعه_تلویزیونی_۱۳۹۳)
محتویات. [نهفتن]. ۱ خلاصه داستان; ۲ بازیگران; ۳ عوامل پشت صحنه; ۴ کپی از سریال آمریکایی; ۵ حاشیه‌ها; ۶ منابع; ۷ پیوند به بیرون ...

آپارات - بازیگران

www.aparat.com/result/بازیگران
آپارات - بازیگران. ... بازیگران. 3:25. کلیپ عکسهای بازیگران ایرانی ۴۵۹. تالبیس. 90 بازدید. 2:50. کلیپ عکسهای بازیگرانایرانی ۴۵۸. تالبیس. 25 بازدید. 3:20 ...

بازیگران - آریا پیکس

www.ariapix.net/tag/بازیگران
پریناز ایزدیار بازیگر سینما که این روزها شاهد موفقیت وی هستیم وارد 31 سالگی ... بازیگران و هنرمندانی که در مراسم تشییع جنازه داود رشیدی حضور داشتند + عکسها.

عکس بازیگران (مشاهده کنید) · جدید 95 -گهر

gahar.ir/category/culture-art/photo/
عکس جدید بازیگران , عکس بازیگران زن ایرانی ،عکس,عکس های خفن , عکس خنده دار,عکس دختر, عکس های جالب و دیدنی , عکس های عاشقانه جدید , photos ,سایت عکس ...

پولسازترین بازیگران سینمای ایران - فرادید

faradeed.ir/fa/news/14220/پولسازترین-بازیگران-سینمای-ایران
نکته بعدی در مورد این فهرست این است که تعدادی از بازیگران با توجه به فیلم های پرتعدادشان به جمع پول سازها راه یافته اند و شاید حضورشان در یک فیلم نتواند ...

رقم دستمزد بازیگران در سریال‌های شبکه GEM

www.fardanews.com/fa/news/.../رقم-دستمزد-بازیگران-در-سریال‌های-شبکه-gem
۳۱ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در شبکه جِم، اسامی بازیگرانی که به شبکه جِم پیوستند، سریال ایرانی شبکه جِم با بازیگران ایرانی و ... دنبال جذابیت تازه با عوامل ایرانی موج مهاجرت ...

اخبار بازیگران - موتور جستجوی قطره

www.ghatreh.com/news/tag/32132-بازیگران/0/20
هنرپیشه هایی که از بیکار شدن به اعتراض روی آوردند+عکس مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه کننده ها، پیشنهادهای غیراخلاقی و ...

#بازیگر • Instagram photos and videos

https://www.instagram.com/explore/tags/بازیگر/
Photos and videos with the hashtag 'بازیگر' on Instagram.

پردرآمدترین بازیگران زن معرفی شدند - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگی
 رتبه: ۸۴% - ‏۱۱٬۲۵۴ نقد
۳ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نشریه فوربس فهرست سالانه خود از پردرآمدترین بازیگران زن سینما را منتشر کرد.

الف - سی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران: به دلیل باج ...

alef.ir/vdccmoq1e2bq0e8.ala2.html?349676
سی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با انتشار نامه‌ای از شرایط پیچیده و غیراخلاقی که بر سینمای ایران حاکم است، سخن به میان آورده‌اند و در اقدامی جسورانه و بی‌سابقه ...

دستمزد بازیگران زن سینمای ایران چقدر است؟ + قیمت ها

www.entekhab.ir/fa/news/.../دستمزد-بازیگران-زن-سینمای-ایران-چقدر-است-قیمت-ها
۱ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دستمزد بازیگران همواره یکی از سوالات همیشگی مخاطبان هنر هفتم است، کنجکاوی که اتفاقا به طور معمول به پاسخ روشن و مستدلی نمی رسد و در حد شایعه ...

پیشنهادهای غیراخلاقی به بازیگران زن مشهور ایرانی، آنها را ...

www.saat24.com/.../پیشنهادهای-غیراخلاقی-به-بازیگران-زن-مشهور-ایرانی-آنها-را-بی...
۱۰ ساعت پیش - ساعت 24-مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه کننده ها، پیشنهادهای غیراخلاقی و هزاران گلایه دیگر، حرف هایی هستند ...

بازیگران دستگیرشده در پارتی چه کسانی هستند؟ - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/.../بازیگران-دستگیرشده-در-پارتی-چه-کسانی-هستن...
به گزارش مشرق، با انتشار خبر بازداشت هفت بازیگر سینما در پارتی شبانه از یکی از پربیننده‌ترین بخش‌های خبری رسانه ملی، تکاپویی برای کشف نام این افراد در ...

تعابیر تکان دهنده در نامه سرگشاده سی بازیگر زن - فرارو

fararu.com/fa/news/271044/تعابیر-تکان-دهنده-در-نامه-سرگشاده-سی-بازیگر-زن
سی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با انتشار نامه‌ای از شرایط پیچیده و غیراخلاقی که بر سینمای ایران حاکم است، سخن به میان آورده‌اند و در اقدامی جسورانه و بی‌سابقه ...

گالری عکس های خفن بازیگران ایرانی و خارجی , عکس ...

rouzegar.com/fun/actor-pic
بازیگران،عکس بازیگران،بیوگرافی بازیگران،بازیگران خارجی،هنر پیشه ها.

گالری کامل عکس های بازیگران ایرانی و خارجی در سال 95 و ...

mepatogh.ir › گالری عکس
عکس های جالب بازیگران زن ایرانی بدون آرایش و گریم سال 95 و 2016 عکس بدون آرایش بهاره رهنما و شقایق دهقان عکس بدون آرایش نرگس محمدی عکس بدون آرایش سمانه ...

عکس از بازیگران سینما و تلویزیون - عکس لو رفته - عکس ...

www.iranstyle.ir/عکس-از-بازیگران/
برای دیدن عکس های بیشتر اینجا را کلیک کنید عکس از بازیگران سینما و تلویزیون مطلب مورد نظر حذف شد مطالب داغتیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۴ خرداد ۹۲سوتی ...

عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (205)

www.persianv.com/view/351611.php
۲۱ ساعت پیش - آزاده نامداری و همسرش , حامد کمیلی , سام درخشانی , ستاره اسکندری , , بهاره افشاری , بهنوش بختیاری , عکسبازیگر , عکس جدید بازیگر , عکس جدید ...

شغل دوم بازیگران مشهور ایرانی چیست؟ - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › وب‌گردی › خواندنی‌ها
خیلی از بازیگران و ورزشکاران نیز به خاطر مشکلاتی یا بازیگری را به عنوان شغل دوم پذیرفته اند و یا شغل دومی برای خود دست و پا کرده اند.

عکس هایی از بازیگران ایرانی در شبکه های اجتماعی - تالاب

www.talab.ir/photo/actor/photos-iranian-actors-networks.html
عکس هایی از بازیگران معروف ایرانی که در اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر شده است عکس هایی از بازیگران ایرانی در شبکه های اجتماعیعکس بازیگران ایر.

بازیگران

mehran-m-r.blogfa.com/
بازیگران - تاتر و بازیگری. ... امیدوارم خوشتون بیاد. برچسب‌ها: مهران آرتی, محمد صادقی, بازیگر, فیلم سینمایی لاله, مجمد صادقی · نظرات. شنبه بیست و نهم تیر 1392 ...

فیلم سینمایی بادیگارد | بازیگران

bodyguardmovie.ir/بازیگران/
بازیگران. پرویز پرستویی – مریلا زارعی بابک حمیدیان – شیلا خداداد فرهاد قائمیان – امیر آقایی دکتر محمود عزیزی – محمد حاتمی پدرام شریفی – دیبا زاهدی

تصاویری تاسف انگیز از بازیگران زن ایرانی - شما

shomanews.com/fa/news/23276/تصاویری-تاسف-انگیز-از-بازیگران-زن-ایرانی
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا حجاب فقط واسه افراد عادی است؟؟این بازیگرها چی ! اینا فرقی نداره چی می پوشن؟؟با هر سر و وضعی میتونن هرجا که خواستند برن؟!!! (خبر ارسالی یکی ...

بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها، زندگینامه بازیگران، ...

www.akairan.com/biography/actor1/
بیوگرافی بازیگران در انتظار افتاب،بیوگرافی بازیگران هندی،بیوگرافی بازیگران سریال سرنوشت،بیوگرافی بازیگران،بیوگرافی بازیگرانسریال فاطما ...

بازیگران درجه چندم در «دور همی»! - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/379036/بازیگران-درجه-چندم-در-دور-همی
 رتبه: ۹۶% - ‏۱٬۲۰۸ نقد
۸ ساعت پیش - «دورهمی» با اینکه به دلیل محبوبیت مهران مدیری، امکان دعوت از مهمان های بزرگ و سطح بالا را در عرصه های مختلف دارد اما دست روی بازیگران درجه چندم می ...

بازیگران- جام نیوز

www.jamnews.ir/Keywords/5855/بازیگران
در این گزارش فهرست بازیگرانی را تهیه شده که زمانی در اوج فعالیت هنری و بازیگری بوده‌اند اما ... تیپ بسیار متفاوت بازیگر مشهور زن در مهمانی بازیگران +عکس.

اسامی قطعی بازیگران سریال برادر - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/160617/اسامی-قطعی-بازیگران-سریال-برادر
جواد افشار کارگردان این سریال اسامی بازیگران قطعی مجموعه برادر را در اختیار خبرگزاری میزان قرار داده است که عبارتند از:حسین یارى ، پوریا پورسرخ ، لیلا اوتادى و ...

عکس بیوگرافی بازیگران مرد کره ای - مجله کره پیکس

www.korepix.ir/cat/22/Photo_Korean_Men.html
بیوگرافی بازیگران عکس بازیگران عکس بازیگران کره ای بیوگرافی بازیگران کره ای,عکس بیوگرافی بازیگران مرد کره ای.

عکس های بازیگران - تکناز

www.taknaz.net/news_cats_79.html
عکس های بازیگران,عکس بازیگران,تصاویر بازیگران,گالری عکسهای بازیگران,عکسهای بازیگر زن,عکس بازیگر ایرانی,زیباترینبازیگر جهان,جدیدترین عکسهای ...

تصاویر/ بازیگران سینما در مراسم تشییع داود رشیدی - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/392143/تصاویر-بازیگران-سینما-در-مراسم-تشییع-داود-رشیدی
۶ روز پیش - تصاویر/ بازیگران سینما در مراسم تشییع داود رشیدی ... ختم تنشون نمیکنند مخصوصا بازیگران شلوارهای چروک ولباس های عجیب وغریب درعزا و جشن.

بازیگران

analy.blogfa.com/
بازیگران - تصاویر بازیگران ونظرسنجی زیباترین بازیگرایران - بازیگران.

طلاق بازیگران سینمای ایران +عکس - وبسوار

websavar.ir/fa/news/1872/طلاق-بازیگران-سینمای-ایران-عکس
وبسوار: فهرست اسامی بازیگران معروف سینما و تلویزیون که پس از مدتی تشکیل زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند: نیما بانکی و لیلی رشیدی، سوسن تسلیمی و داریوش ...

لباس بازیگران زن ایرانی در جشنواره‌های خارجی +تصاویر - اعتدال

etedaal.ir/fa/news/146539/لباس-بازیگران-زن-ایرانی-در-جشنواره‌های-خارجی-تصاویر
۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سال‌هاست که سینمای ایران جای خودش را در عرصه‌های بین‌المللی باز کرده است و بازیگران به‌واسطه نمایش فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های خارجی، فرصت ...

حواشی حضور بازیگران زن در یک کنسرت موسیقی/تصاویر - ...

www.shahrekhabar.com/picnews/14729121609884
۵ ساعت پیش - مریم امیرجلالی، پرستو صالحی و حدیث فولادوند به تماشای کنسرت گروه «مهروزان» نشستند. - نامه نیوز.

بازیگران در سکانس آرزو ! - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/304668/بازیگران-در-سکانس-آرزو-
۳ روز پیش - به گزارش پارسینه به نقل از خراسان، بی شک بازیگران سینما نیز همچون همه ما آرزوهایی داشته و دارند، آرزوهایی که گاه برآورده نشده و در حسرت آن به سر ...

بیوگرافی بازیگران - آسمونی

www.asemooni.com › چهره ها
زهرا امیرابراهیمی بازیگر جوان ایرانی که در سریال های کمکم کن و نرگس شهرت بسیار به دست ... لیلی رشیدی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

عکسهای جدید بازیگران با همسران و فرزندانشان

www.persian-star.org/عکسهای-جدید-بازیگران-با-همسران-و-فرزند/
عکسهای جدید بازیگران با همسران و فرزندانشان, عکسهای بازیگران با همسران و فرزندانشان, بازیگران ایرانی, هنرمندان ایرانی,بازیگران و همسرانشان, هنرمندان و همسرانشان .

بازیگران

www.darya1323.blogfa.com/
بازیگران - بازیگران. ... فال عطسه در ایام هفته-بری دیدن عکس جدیـــد بازیگران به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. فال عطسه در ایام هفته. در این مطلب معنی عطسه کردن در روز و ...

مجریان و بازیگران مطرح تئاتر و تلویزیون - شهرداری بیجار

bijar.ir/DesktopModules/Articles/ArticlesView.aspx?TabID=1&Site...fa...
سعید آقاخانی بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی سینما و تلویزیون می‌باشد. وی دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است. او یکی‌ از خوش‌فکرترین و بااستعداد‌ترین ...

خوش لباس ترین و بدلباس ترین بازیگران زن در جشن حافظ + ...

roozplus.com/.../خوش-لباس-ترین-و-بدلباس-ترین-بازیگران-زن-در-جشن-حافظ-تصا...
۴ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش روزپلاس شانزدهمین جشن حافظ شامگاه شنبه 2 مرداد ماه 95 با حضور گسترده هنرمندان، بازیگران و اهالی سینما در تالار وحدت تهران برگزار ...

شهر بازیگران | bazigar30t.com

bazigar30t.com/
شهر بازیگران بزرگترین سایت اطلاعات هنر هفتم کشور سینما، تئاتر و تلویزیون و بزرگترین بانک اطلاعات عوامل سینما با عنوان آتیه داران و بانک بیوگرافی ...

انتقاد ستاره اسکندری از برخی بازیگران - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/394442/انتقاد-ستاره-اسکندری-از-برخی-بازیگران
۳۰ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اسکندری با اشاره به اینکه گلایه های برخی از بازیگران از شرایط موجود در عرصه بازیگری را قبول ندارد، گفت: برخی از بازیگران تا وقتی سر کار ...

همه بازیگرانی که به شبکه جم تی وی(GEM) پیوستند ...

www.shalamchenews.com/همه-بازیگرانی-که-به-شبکه-جم-تی-ویgem-پیوست/
۱۶ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بازیگرانی که در ایران آنچنان مطرح نبوده و یا اینکه برای بازی در فیلم ها پیشنهاد خوبی نداشتند ترک از ایران را در پیش گرفتند. به گزارش شلمچه ...

گالری عکس بازیگران - فتوعکس

www.photo-aks.com/actors-category.aspx
بزرگترین گالری عکس بازیگران ایران | تصاویر ناب و کمیاب هنرمندان سینما | بازیگران زن و مرد | فتوعکس | فوتوعکس.

دستمزد بازیگران زن سینما چقدر است؟ - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/318201/دستمزد-بازیگران-زن-سینما-چقدر-است
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خیراً میزان دستمزد برخی از بازیگران مشهور زن سینمای ایران منشر شده است که این ارقام احتمالی را می‌توان از زوایای مختلفی بررسی کرد.

همه بازیگرانی که به GEM پیوستند +تصاویر - صفحه نخست

khordadnews.ir/fa/news/169442/همه-بازیگرانی-که-به-gem-پیوستند-تصاویر
۱۶ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - چکامه چمن ماه بازیگر سینما و تلویزیون ایران، که سابقه بازی در فیلم‌هایی چون بودن یا نبودن، سهراب، بانوی کوچک، جایی دیگر، شکلات، گیرنده، ...

رقم دستمزد بازیگران در سریال‌های شبکه GEM - اخبار سینمای ...

cinemapress.ir/news/76902/رقم-دستمزد-بازیگران-در-سریال-های-شبکه-GEM
۱ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - کافی است عبارت «بازیگران ایران شبکه جِم» را در یک موتور جست‌وجو دنبال کنید تا ببینید چند هزار لینک پیش رویتان باز می‌شود، که جملگی ...

فیلم دستگیری هفت نفر از بازیگران سینما در پارتی شبانه ...

www.tahapakhsh.ir/fun/دستگیری-هفت-بازیگر-سینما-پارتی-شبانه.html
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فیلم، دستگیری بازیگر سینما، دانلود، پارتی شبانه، سینمای ایران، هنر هفتم هفت بازیگر معروف در پارتی شبانه دستگیر شدنددر پارتی شبانه ای ...

لیست اسامی بازیگران دستگیر شده در مهمانی شبانه سعادت ...

www.rokna.ir/news/.../لیست-اسامی-بازیگران-دستگیر-شده-در-مهمانی-شبانه-سعادت-آ...
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رکنا: پرونده شرکت 7 بازیگر زن و مرد ، یک خواننده سرشناس و یک فوتبالیست تیم مطرح پایتخت در پارتی شبانه سعادت آباد به دادسرای ارشاد ارجاع ...

بازیگران دستگیرشده در پارتی چه کسانی هستند؟ | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/47149
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با انتشار خبر بازداشت هفت بازیگر سینما در پارتی شبانه، تکاپویی برای کشف نام این افراد در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

نامه سی بازیگر زن به معاون صدا و سیما: به دلیل باج ندادن و ...

www.khabaronline.ir/detail/532346/culture/television
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فرهنگ > تلویزیون - تابناک نوشت: سی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با انتشار نامه‌ای از شرایط پیچیده و غیراخلاقی که بر سینمای ایران حاکم ...

مدل لباس بازیگران در اکران آی آدم ها، از مهتاب کرامتی تا پیمان ...

seemorgh.com › سبک زندگی › مد و لباس › مد و ستاره ها
۱۲ ساعت پیش - نقد و تحلیل پوشش بازیگران در اکران مستند آی ادم ها. جدیدترین مستند رخشان بنی اعتماد «آی آدم‌ها» که از اول شهریور در بخش «هنر و تجربه» سینماها ...

حواشی حضور بازیگران زن در یک کنسرت موسیقی/تصاویر - ...

namehnews.ir/fa/news/.../حواشی-حضور-بازیگران-زن-در-یک-کنسرت-موسیقیتصاوی...
۵ ساعت پیش - حواشی حضور بازیگران زن در یک کنسرت موسیقی/تصاویر. مریم امیرجلالی، پرستو صالحی و حدیث فولادوند به تماشای کنسرت گروه «مهروزان» ...

تلگرام بازیگران | ITIRAN

itiran.com/tags/تلگرام-بازیگران
لیست کانال‌های رسمی تلگرام. 3 آبان 1394 دیدگاه 2,029. کانال رسمی آی تی ایران را از اینجا دنبال کنید : https://telegram.me/myitiran برای تبلیغ کانال خود در این ...

اسامی همه بازیگران معمای شاه | خبرگزاری ایلنا

www.ilna.ir/بخش-فرهنگ-هنر-6/319121-اسامی-همه-بازیگران-معمای-شاه
۱۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسامی همه بازیگران معمای شاه. پخش سریال «معمای شاه» به کار گردانی محمدرضا ورزی از جمعه شب هفته جارى در شبکه اول سیما آغاز مى‌شود. به گزارش ایلنا، ...

جیم برودبنت به جمع بازیگران فصل هفتم سریال Game of ...

www.zoomg.ir/2016/9/2/152671/jim-broadbent-cast-game-of-thrones-season-seven/
۲ روز پیش - شبکه HBO از اضافه شدن جیم برودبنت به جمع بازیگران فصل هفتم سریال محبوب و پر طرفدار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) خبر داد. در ادامه با ...

بیوگرافی و عکس های بازیگران زن ایرانی - بورس نیوز

www.boursenews.ir/fa/news/133295/بیوگرافی-و-عکس-های-بازیگران-زن-ایرانی
۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سحر قریشیمتولد ۱۳۶۶ است و تنها عضو متاهل بین بازیگران جوان دلنوازان به حساب می آید. همسر او مهران اخوان ذاکری است و ۲۵ سال سن دارد .

پایگاه خبری تحلیلی تامین 24:بازیگران نقش‌ها را می‌خرند - ...

www.tamin24.ir/content/news/14411/بازیگران-نقش‌ها-را-می‌خرند----
۳ ساعت پیش - گیتی معینی، بازیگر درباره شرایط فعلی برای بازیگران با بیان اینکه این روزها همه چیز براساس رابطه است، گفت:بازیگران نقش را می خرند، می ...

سکه تقلبی دستمزد خانم بازیگر - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/2530810184027472927/سکه-تقلبی-دستمزد-خانم-بازیگر
۹ ساعت پیش - گیتی معینی بازیگر درباره شرایط فعلی برای بازیگران با بیان اینکه این روزها همه چیز براساس رابطه است، گفت:بازیگران نقش را می خرند، می ...

پیشنهادهای غیراخلاقی به بازیگران مشهور - تهران

www.tabnaktehran.ir/fa/news/289911/پیشنهادهای-غیراخلاقی-به-بازیگران-مشهور
۹ ساعت پیش - مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه کننده ها، پیشنهادهای غیراخلاقی و هزاران گلایه دیگر، حرف هایی هستند که این ...

عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (204)

payeshonline.com/news/.../عکس-های-جدید-منتشر-شده-بازیگران-افراد-مشهور-ایرانی
۱۰ ساعت پیش - در این شماره بیوگرافی ، سبک زندگی و عکس های زیبا از سبک لباس پوشیدن نیلوفر خرم نیک و خانواده اش را مشاهده می کنیم .

بازیگران مستقل کم کار شده اند - رویـش نیــوز

https://rooyeshnews.com/112222
۶ ساعت پیش - احمد نجفی بازیگر سینمای ایران که تجربیات تهیه کنندگی خاص خود را دارد اخیرا کار تولید یک درام ورزشی با عنوان "من یک ایرانی ام" را به انجام ...

بازیگران سریال فراری از قصر شبکه ۳ +عکس و خلاصه ...

saten.ir › آخرین اخبار
۳ ساعت پیش - بازیگرانی چون سونگ جی -هیو و لی دونگ ووک در آن نقش آفرینی می کنند. ... سه بیوگرافی زهره شکوفنده بازیگرانسریال کره ای بازیگران سریال.

مدل لباس بازیگران در اکران آی آدم ها، از مهتاب کرامتی تا پیمان ...

damadam.ir › اخبار › صبحانه آنلاین › گوناگون
۱۰ ساعت پیش - نقد و بررسی مدل لباس بازیگران در اکران مراسم خیریه آی آدم ها. با توجه به ژستی که این هنرمندان برای عکاسان گرفته اند و انتخاب لباس‌هایشان برای ...

پیشنهادهای غیراخلاقی به این بازیگران زن مشهور ایرانی، آنها را ...

tabrizeman.ir/پیشنهادهای-غیراخلاقی-به-این-بازیگران/
۵ ساعت پیش - مافیا در سینما و تلویزیون، انتخاب بازیگر در مهمانی ها و دورهمی های تهیه کننده ها، پیشنهادهای غیراخلاقی و هزاران گلایه دیگر، حرف هایی هستند که این ...

بازیگران هالیوودی در جشنواره فیلم ونیز / گزارش تصویری - ...

www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=104738
۱ روز پیش - این فیلم آمریکایی از روی داستان کوتاه "داستان زندگی تو" (1998) ساخته شده است. ایمی آدامز بازیگر نامزد پنج جایزه اسکار و جرمی رنر در "رسیدن" ...

خبرگزاری تسنیم - ریاکاری هنرمندانه/ درخواست هزینه گزاف از ...

www.tasnimnews.com/.../ریاکاری-هنرمندانه-درخواست-هزینه-گزاف-از-سوی-بازیگران-...
ریاکاری هنرمندانه/ درخواست هزینه گزاف از سوی بازیگران برای فعالیت‌های خیریه. شناسه خبر: 1176876 سرویس: رسانه ها. ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱. فرش قرمز ...

عکسهای بازیگران سال95 - بازتاب 24

baztab24.com/search/?q=عکسهای+بازیگران+سال95
عکسهای کمیاب بازیگران و ستاره های زن و مردnافراد مشهور همیشه می خواهند اخبار مربوط به خود را با هواداران و طرفداران به اشتراک بگذارند و شبکه های اجتماعی هم وسیله ای ...

بازیگران سینما و تلویزیون به تماشای مهروزان نشستند - آی آر ...

irmusicnews.ir › اخبار
۲ ساعت پیش - مریم امیرجلالی، پرستو صالحی و حدیث فولادوند ازبازیگران سینما و تلویزیون کشور در تالار اندیشه، به تماشای کنسرت گروه موسیقی ˝مهروزان˝ به ...