برای دیدن مشخصات  به ادامه مطلب " مراجعه کنید 



موتور و عملکرد
نوع: 4 زمانه، روغن خنک
حجم موتور 197.75 cm3 
آرایش سیلندر : تک سیلندر
بیشینه نیرو 20.05 PS @ 8500 دور در دقیقه / 15.09 KW @ 8500 دور در دقیقه - CARB 21.0 PS @ 8500 دور در دقیقه / کیلووات @ 8500 15.46 دور در دقیقه - EFI
بیشینه گشتاور 18.1 NM @ 7000 دور در دقیقه
کاربراتور Keihin CV
تزریق سوخت: 
Bosch-Closed Loop 
سوپاپ در هر سیلندر: 4 سوپاپ
استارت :
 Electric Start

دور آرام : 200rpm ± 1400
سیستم جرقه زنی: IDI - حالت دوگانه دیجیتال سیستم جرقه زنی 
قدرت به نسبت وزن 101.9 KW / تن - CARB 104.1 KW / تن - EFI
نسبت تراکم 9.7: 1
فیلتر هوا :فیلتر کاغذی
سیستم خنک کننده: روغن خنک با کمک هوا 
کلاچ : Wet Multi Plate - طراحی 6 صفحه
جعبه دنده: 5 سرعت(دنده)
حداکثر سرعت 127 کیلومتر / ساعت - CARB 129 کیلومتر / ساعت - EFI
اوج قدرت 20.5 PS @ 8500 دور در دقیقه - CARB 21.0 PS @ 8500 دور در دقیقه - EFI
بیشینه گشتاور 18.1 نیوتن متر @ 7000 دور در دقیقه

شتاب
سرعت 0 تا 60 : 4.9 ثانیه
سرعت 0 تا 100 : 12 ثانیه

شاسی، سیستم تعلیق و برق
سیستم تعلیق عقب مونو لوله - Monoshock

سیستم تعلیق جلو تلسکوپی 
باتری 12V، 9AH
چراغ جلو 60 / 55W، لامپ H4 با دی لایت LED
چراغ عقب LED 2.5 W


چرخ، تایر و ترمز
حاشیه حجم (جلو) 1.85x17 "
حاشیه حجم (عقب) 3.50x 17 "
حجم  تایر (جلو) 90 / 90-17 "بدون تیوپ
حجم تایر (عقب) 130 / 70-17 "بدون تیوپ

 دیسک جلو (میلی متر نوع گلبرگ 270)
دیسک عقب (میلی متر نوع گلبرگ 240)


مایع ترمز:DOT 3 / DOT 4
ABS  :
ABS دو کاناله با کنترل RLP 

ابعاد، وزن و سوخت ظرفیت مخزن
ارتفاع: 1105 میلی متر
طول: 2050 میلی متر
عرض: 790 میلی متر
فاصله دو محور1353 میلی متر
فاصله از زمین: 180 میلی متر
ارتفاع زین : 800 میلی متر

وزن خشک140 کیلوگرم
باک:12 لیتر
ذخیره : 2.5 لیتر

ترجمه و گرد اورنده :وبلاگ  MOTOR-ONE
هرگونه کپی برداری با ذکر نام و ادرس وبلاگ مجاز میباشد.

نگاره ها





































 هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ فقط با ذکر نام و ادرس وبلاگ مجاز میباشد